Kelas al-quran muslimat, 11.00am -1.00pm, Sabtu. Tempat: Bilik seminar. Pengajar: Ustaz Yusof guru al-quran di tv 1 # Kelas talaqi dan musyafahah, Ahad Malam Isnin, lepas isyak, Masjid An-Naim, Ustaz Abu Hamid Bin Ramlan.

.

.

BERSAMA TOKOH ILMUAN FEBRUARI 2016

BERSAMA TOKOH ILMUAN FEBRUARI 2016

Monday, May 23, 2011

Explorace Remaja An-Naim dan Ceramah Kekeluargaan


Masjid An-Naim akan menganjurkan program explor race remaja an-naim pada 29 Mei 2011. Program ini mensasarkan golongan remaja yang mendaftar secara berkumpulan. Program yang pertama seumpamanya dianjurkan oleh masjid, bakal dijadikan asas kepada gerakan remaja tunjang pengimarahan masjid pada masa hadapan.

Program akan bermula jam 8.00 pagi. Acara kemuncak akan dilangsungkan pada sebelah malam dengan pengisian ceramah berkonsep kekeluargaan. Penceramah jemputan,pakar motivasi, Mohd Azman Bin Alias. Sebarang pertanyaan boleh diajukan kepada setiausaha masjid, Cikgu Hamdan Rahim.

Semua jemaah dijemput untuk turut serta dalam acara kemuncak disamping mendengar ceramah berkonsepkan kekeluargaan pada malam tersebut.

Jamuan nasi disediakan. Terima kasih kepada seorang anak kariah yang bermurah hati menaja seekor lembu untuk jamuan makan malam tersebut.

1 comment:

  1. kena daftar berkumpulan ke ? nnti dia tetap kan ?
    Dari umur berapa tahun ?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...