Kelas al-quran muslimat, 11.00am -1.00pm, Sabtu. Tempat: Bilik seminar. Pengajar: Ustaz Yusof guru al-quran di tv 1 # Kelas talaqi dan musyafahah, Ahad Malam Isnin, lepas isyak, Masjid An-Naim, Ustaz Abu Hamid Bin Ramlan.

.

.

BERSAMA TOKOH ILMUAN FEBRUARI 2016

BERSAMA TOKOH ILMUAN FEBRUARI 2016

Monday, December 7, 2009

Solat Hajat untuk Pemandu Van Jenazah di ICU

Masjid An-Naim telah menganjurkan solat hajat beramai-ramai sejurus selepas solat Jumaat, 4hb Dis 09 memohon agar pemandu van jenazah yang kini dalam keadaan koma dan berada di unit ICU Hospital Tengku Ampuan Rahimah Klang, agar pulih dengan segera.

Solat hajat 2 rakaat di ketuai oleh imam I, Ust Hj.Yahya Abdullah. Terima kasih kepada semua jemaah yang prihatin dan meluangkan masa untuk sama-sama mendoakan beliau.

Pemandu terbabit, En Saadon Selamat, 43, tinggal di kampung baru 2 adalah anak jati kampung Jalan Kebun telah memikul tugas sebagai pemandu van jenazah dengan penuh rasa tanggungjawab untuk sekian lama. Beliau mengalami kemalangan ketika motosikal yang dipandunya bertembung dengan sebuah kereta pajero menyebabkan beliau kini ditempatkan di unit rawatan rapi.

Sehingga berita ini ditulis beliau masih lagi belum sedar semenjak kemalangan pada rabu lepas. Anak kariah dialu-alukan untuk melawat beliau di hospital klang.

Doa kami dari pihak pengurusan masjid, agar beliau sembuh secepat mungkin. Amin

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...