Kelas al-quran muslimat, 11.00am -1.00pm, Sabtu. Tempat: Bilik seminar. Pengajar: Ustaz Yusof guru al-quran di tv 1 # Kelas talaqi dan musyafahah, Ahad Malam Isnin, lepas isyak, Masjid An-Naim, Ustaz Abu Hamid Bin Ramlan.

.

.

BERSAMA TOKOH ILMUAN FEBRUARI 2016

BERSAMA TOKOH ILMUAN FEBRUARI 2016

Sunday, December 27, 2009

Mesyuarat Agung Masjid An-Naim

25 Dis 09, 2.45 petang selepas solat Jumaat mesyuarat agung ke-25 masjid an-naim jalan kebun telah berlangsung di ruang solat masjid.

Majlis dimulai dengan bacaan doa oleh ustaz Yahya Abdullah, Imam I dengan diikuti penyampaian sijil dan cenderamata kepada pegawai dan jawatankuasa masjid sesi 2006/2009.

Majlis dirasmikan oleh yang berbahagia ustaz Hairul Anuar Bin Samingan, Pegawai Hal Ehwal Islam, Unit Pengurusan Masjid, PAID Klang. Beliau menegaskan pada tahun hadapan, masjid-masjid di selangor digalakkan untuk menubuhkan koperasi masjid.

Mesyuarat kali ini turut disertai oleh hampir 50 Jemaah dan berakhir sebelum solat asar. Jamuan ringan kepada peserta mesyuarat turut disediakan.

Pelbagai cadangan telah dikemukakan dan diterima. Terimakasih kepada semua jemaah yang komited menjayakan mesyuarat pada kali ke-25 ini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...