Kelas al-quran muslimat, 11.00am -1.00pm, Sabtu. Tempat: Bilik seminar. Pengajar: Ustaz Yusof guru al-quran di tv 1 # Kelas talaqi dan musyafahah, Ahad Malam Isnin, lepas isyak, Masjid An-Naim, Ustaz Abu Hamid Bin Ramlan.

.

.

BERSAMA TOKOH ILMUAN FEBRUARI 2016

BERSAMA TOKOH ILMUAN FEBRUARI 2016

Monday, December 7, 2009

Program Tahfiz dan Tahsin Solat Musim Cuti Penggal

Biro pendidikan di bawah pimpinan Ust Hafiz Hj Husin telah menganjurkan program tahfiz dan tahsin solat bermula 31 Nov sehingga 17 Dis 09. Sehingga hari ini seramai 140 orang telah mendaftar sebagai peserta.

Setiap peserta dikenakan yuran penyertaan sebanyak RM60. Peserta dibekalkan dengan fail dan bahan-bahan untuk pembelajaran sepanjang program. Program bermula jam 8.00 pagi setiap hari Isnin sehingga Khamis.

Peserta diberikan minum pagi setiap hari pada jam 10.30 dan makan tengahari sebelum solat zohor. Peserta dibahagikan kepada kumpulan-kumpun kecil dengan fasilitator bagi memudahkan proses penghafalan dan tahsin solat.

Semua peserta hanya dibenarkan beredar selepas menjalankan solat zohor secara berjemaah. Tahniah kepada biro pendidikan dan semua pelajar yang mengikuti kem pada kali ini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...