Kelas al-quran muslimat, 11.00am -1.00pm, Sabtu. Tempat: Bilik seminar. Pengajar: Ustaz Yusof guru al-quran di tv 1 # Kelas talaqi dan musyafahah, Ahad Malam Isnin, lepas isyak, Masjid An-Naim, Ustaz Abu Hamid Bin Ramlan.

.

.

BERSAMA TOKOH ILMUAN FEBRUARI 2016

BERSAMA TOKOH ILMUAN FEBRUARI 2016

Monday, August 1, 2011

Masjid An-Naim:Tadarus Dewasa


Menjelang Ramadhan, masjid An-Naim menganjurkan programn tadarus Dewasa. Program tadarus dewasa I selepas solat terawihttp://www.blogger.com/img/blank.gifh telah bermula setiap malam sepanjang bulan ramadhan 2011.

Pesanan menghadapi ramadhan

Masjid An-Naim juga menawarkan jemaah program tadarus dewasa IIpada setiap hari selepas solat asar mulai hari Isnin hingga Jumaat 2011 sepanjang bulan ramadhan. Tadarus ini dipimpin oleh Ust Abu, selaku guru Al-Quran Talaqi dan Musafahah. Program ini diadakan dalam satu kumpulan dan setiap orang menyemak bacaan seorang pembaca setiap kali bacaan.

Diakhir ramadhan diharapkan setiap orang akan membaca dan mendengar 30 juzuk bacaan al-quran. Jangan ketinggalan untuk menyemak bacaan anda. Program ini terbuka kepada semua samada yang ingin membaca atau sekadar menyemak bacaan al-quran.

Jom tadarus di masjid dan dapatkan pahala iktikaf bersamanya dibulan ramadhan al-mubarak disamping mengimarahkan masjid kita.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...