Kelas al-quran muslimat, 11.00am -1.00pm, Sabtu. Tempat: Bilik seminar. Pengajar: Ustaz Yusof guru al-quran di tv 1 # Kelas talaqi dan musyafahah, Ahad Malam Isnin, lepas isyak, Masjid An-Naim, Ustaz Abu Hamid Bin Ramlan.

.

.

BERSAMA TOKOH ILMUAN FEBRUARI 2016

BERSAMA TOKOH ILMUAN FEBRUARI 2016

Monday, August 23, 2010

Solat terawih 20 rakaat di Masjid An-Naim


Al-hamdulillah, ramadhan 1431H sedang rancak.

Solat terawih di masjid an-Naim Jalan Kebun dimulai dengan tazkirah selama 15 minit setiap hari. Berbagai golongan professional tempatan mengisi majlis ilmu sempena bulan ramadhan, dari ustaz, pensyarah, pegawai Kanan polis,Pengarah JPJ, Doktor, Pakar pemakanan dan ramai lagi anak tempatan samada yang duduk di luar atau di kampung telah dirancang untuk menyampaikan tazkirah sepanjang bulan ramadhan ini.

Semasa tazkirah dilangsungkan pihak masjid mengedarkan tabung untuk jemaah yang ingin infak bagi membantu projek-projek khususnya sepanjang bulan ramadhan. Terima kasih kepada jemaah yang begitu bermurah hati mengisi tabung-tabung ini setiap malam.

Masjid An-Naim mengendalikan solat terawih sebanyak 20 rakaat dan witir 3 rakaat. Solat terawih diimamkan oleh 2 tahfiz jemputan setiap malam.

Tahniah kepada jemaah yang terus mengisi hampir penuh ruang solat masjid annaim setiap terawih.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...