Kelas al-quran muslimat, 11.00am -1.00pm, Sabtu. Tempat: Bilik seminar. Pengajar: Ustaz Yusof guru al-quran di tv 1 # Kelas talaqi dan musyafahah, Ahad Malam Isnin, lepas isyak, Masjid An-Naim, Ustaz Abu Hamid Bin Ramlan.

.

.

BERSAMA TOKOH ILMUAN FEBRUARI 2016

BERSAMA TOKOH ILMUAN FEBRUARI 2016

Wednesday, July 18, 2012

Munajat Perdana 2012 untuk pelajar UPSRM PMR & SPM

14hb Julai masjid An-Naim mula dipenuhi remaja dan juga ibubapa seawal jam 6.00 petang khusus bagi bersama dalam program Munajat Perdana. Program ini bertujuan memohon kepada Ilahi untuk anak-anak lampung agar mempunyai persediaan rohani yang kental  untuk menghadapi peperiksaan UPSR, PMR, SRA, SPM dan juga peperiksaan akhir tahun yang semakin hampir. Lebih 300 pelajar mengikuti Munajat Kali ini

Program dimulai dengan bacaan yasin, dipimpin okeh Imam I , Ust Hafiz Bin Husain Al-Hafiz bermula jam 6.00 petang diikuti solat maghrib berjemaah. Selepas solat fardhu mereka meneruskan dengan solat hajat dan diakhiri dengan ceramah Motivasi oleh Ustaz Shamsul Firdaus Alhafiz.






Seusai program mereka dijamu dengan nasi dan juga bekalan air mineral yang telah dibacakan yasin pada sesi petang sebelumnya.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...